Pages

New frens..tq

01 April 2011

Koleksi Tudung - lama menyepi....

Assalamualaikum w.b.t. buat semua sahabat2 tercinta....

Maaf ye sejak kebelakangan ini saya jarang update blog...disebabkan line slow,proses upload gambar pun mengambil masa yg agak panjang..so akhirnya saya update di facebook saja....tp terimakasih banyak2 pd yg sudi lagi menjengah walaupun blog tidak ber'update'....thanks...

Saya hanya paparkan di sini semua tudung2 yg telah ditempah oleh customer & sahabat2 Z'Nur Collection...sekiranya berminat & kain masih available, saya akan jahitkan mengikut kehendak customer..buat masa sekarang saya tiada ready stok kerana semua tudung dijahit mengikut tempahan ye...insyaallah...sekiranya agak kelapangan nanti, saya akan buatkan ready stok....terimakasih...
Selamat menjamu mata ye......








Ini adalah sebahagian dr koleksi tmphn...nti kita upload lagi ye.....tq

No comments: